maxresdefault-2

איך למצוץ לו

כשאני מדברת על סקס עם החברות שלי,  הנושא של מציצות וירידות נמצא לעתים קרובות בראש רשימת הנושאים. הרבה נשים עושות את זה אבל לא בטוחות שהן עושות את זה נכון, ושקשה לעשות את זה חלקן ממש לא אוהבות לעשות את זה. אבל אני חושבת שזה כיף, בינינו זה לא מציצה זה לקיקה, וזין רך הוא מבורך וזין מתקשה מענג אישה.

אני באמת אוהב לרדת ולמצוץ ללקוק, ויש לי כבר ניסיון רב. אני מודה, כשהייתי צעירה יותר, כל העניין קצת הצחיק או הרתיע אותי, אבל ככל שעשיתי יותר סקס, כך גיליתי איך לענג אותם יותר, ואיפשהו בדרך התאהבתי באומנות המציצות, לקח זמן והרבה שיחות לשלוט בטכניקה שלי. אבל עכשיו, אני מקבלת מחמאות כמעט בכל פעם. לכל מי שמרגישה קצת ירוקה במחלקה הזו,. אני רוצה להגיד לך שאם את תעשי לו נעים את תקבלי חזרה פי כמה, ואם לאזה סימן להראות לו את הדלת. וכל אחת יכולה לשלוט בתורת המציצה בקלות, גברים שמקבלים מציצה טובה מתמכרים אלייך. אז אני מספרת כאן מה לדעתי מעיף להם את הפוני (למי מהם שיש). כמובן, כל אדם אוהב דברים שונים, אז אחת הדרכים הטובות ביותר ללמוד איך להיות טובה יותר במציצה לבן הזוג שלך היא לשאול אותו מה הוא אוהב. אבל כדי להתחיל, יש לי כמה טיפים וטריקים.

התחלה איטית

במקום לדחוף מיד את הפין לגרון. ללקק את הדרך למעלה בצד אחד וחזרה למטה בצד השני. סובבי את הלשון שלך מסביב לעטרה. שימי לב למה בן הזוג מגיב הכי הרבה. לאט לאט תתקדמי לתוך קצב מהיר יותר. לפעמים ההתגרות היא אחד החלקים הטובים ביותר ויכולה לעזור באמת לענג ולחרמן את בן הזוג שלך. אין צורך למהר כשאת נותנת לו  בראש. המסע מהנה בדיוק כמו היעד – ולמרבה האירוניה, ההתחלה האיטית עשויה לגרום לדברים להתקדם הרבה יותר מהר.

שלבי את הידיים שלך

מציצות הן לא רק שימוש בפה. גם הידיים שלך יכולות לשחק תפקיד ולהפוך את כל העניין לחוויה נעימה יותר. בזמן שאת מלקקת את החלק העליון של הפין עם הפה שלך, החלק התחתון יכול לקבל טיפול עם הידיים שלך, את עובדת  עם היד ומלקקת בו זמנית. השתמש בשתי הידיים וחקור מה מרגיש הכי טוב עבורך ועבור בן הזוג שלך. הפה שלך עשוי להיות הכלי העיקרי שלך בעת מתן מציצה, אבל הידיים שלך הן צוות התמיכה שלך. זה בונוס רציני בשבילו, וככה תוכלי להרגיש מתיי הוא עומד להתפוצץ.

דברי

אני חושבת שלפעמים נשים לא אוהבות למצוץ כי זה מרגיש ריטואל שחוזר על עצמו. אם את רק מנענעת את ראשך למעלה ולמטה, מרגישה לאט לאט את הכאב מתגנב לצווארך, את כנראה לא עושה את זה נעים והוא יודע את זה. את חייבת להוסיף עיניין כדי שלשניכם יהיה כיף, ואחת הדרכים האהובות עלי לעשות זאת היא דיבור מלוכלך.

אני לא אשקר, אני אוהבת לדבר מלוכלך. זו מיומנות מיוחדת שלי, אבל גם אם זה לא הצד החזק שלך, לדבר בדרך שלך עדיין יכול להיות סופר מדליק. זה לא חייב להיות בהמתי. דברי על מה שאת עושה. ספרי לו למה את אוהבת את הבולבול שלו. החמיאי לו על היופי על החוזק על הגודל שלו. נסי לדבר בזמן שהוא בפה שלך ותהדהדי ותנשפי זרמים של אויר כשאת עוברת עליו לאט וברכות.

אם את מרגישה סרבול כלשהו לגבי מתן הלקיקה, לדבר קצת בזמן שאת עושה את זה עשוי להקל עלייך לשבור את המתח, ואולי אפילו לעזור לך להקליל את כל העניין.

אל תשכחי את הכדורים

לכל מי שבבעלותו קבוצה של כדורים (ביצים בעיברית) יש את ההעדפות שלו לגבי האופן שבו הוא אוהב שיטפלו בהם. הן רגישןת – אבל זה לא אומר שצריך להתעלם מהם לחלוטין. בזמן שאת עוברת בדרכך בלקיקה, תני לביצים קצת תשומת לב. תפסי אותן בעדינות, ואז תני להם קצת פעולת לשון בזמן שאת משתמשת בידיים שלך במקום אחר. בזמן שאת מנסה דברים, תגידי לבן הזוג שלך. אנשים מסוימים עשויים לרצות הרבה תשומת לב, וחלקם עשויים לרצות רק מעט או בכלל לא. כך או כך, זה אזור ששווה לחקור.

חבקי את רפלקס ההקאה שלך

אם אי פעם ניסית (או הצלחת) לשים משהו בגרון, אז תדעי שרפלוקס  יכול להיות בעיה. יש נשים שהתברכו אין להם רפלקס סתימה. הן הנבחרות. למרבה הצער, אני לא אחת מהן, אז נאלצתי לתרגל כמה דרכים להשתמש ברפלקס שלי לטובתי כשאני יורדת. במהלך תהליך הלמידה הזה, גיליתי משהו מזעזע – רפלוקס הוא למעשה לא רע.

כשאני נותנת בראש וזה מפעיל קצת את הרפלוקס, בסופו של דבר אני מייצרת הרבה רוק, מה שבתורו גורם לחוויה אפילו יותר מענגת, רטובה ומהנה עבור המקבל. זה גם נותן לי הזדמנות לעלות עליו ולהמשיך בדרכים אחרות, ולהוסיף קצת גיוון. לעתים קרובות אני אפילו מפעילה אותו בכוונה. זה מועיל, ולמדתי להעריך את הרטיבות שנוצרת.

תנצלי את הדינמיקה של המעמד

להיות על הברכיים אולי נראה כמו עמדה פגיעה, אבל כשאת נותנת לקיקה מציצה, יש לך את כל הכוח. תחבקי ותזרמי לתוך הדינמיקה הזו, במיוחד אם את מחפשת דרך ליהנות יותר תוך כדי האירוע. כניסה לתפקיד סוער ודומיננטי יותר יכולה להיות דרך מהנה לשפר את חווית המציצה. יש לך את הכוח לתת לבן הזוג שלך כל סוג של הנאה שתרצי. את יכולה לתת, לעכב, ואז לתת שוב. אתה יכולה לגרום להם להתחנן. בצד ההפוך, את יכולה גם לקחת על עצמך גרסה כנועה יותר של להיות על הברכיים ולהישען על הפגיעות הנתפסת. למצוץ זו חוויה ייחודית. הישעני על הייחודיות הזו והפכי אותה למשהו שבאמת מרגש גם אותך וגם את בן הזוג שלך.

לְהתנסות ולנַסוֹת

אני יכולה לתת לך עצות על מציצות עד שיגיע המשיח, אבל האמת היא שאין סוד אחד להיות טובה בזה. כנראה הטיפ הכי גדול שאני יכולה לתת לך הוא להתנסות. אל תעשי את אותו הדבר שוב ושוב. עשי את מה שאת יודעת שעובד, ואז לנסות כמה מהלכים אחרים ולראות איך בן הזוג שלך מרגיש לגביהם. נסי, תקשרי ואז חזרי שוב ושוב, עד שאת ובן הזוג שלך מרוצים באותה מידה.

Share this post

תמונת גבר ואשה במערכת יחסים

Why to do sex

אני ממש מרגיש צורך לשוחח איתך על היתרונות של סקס באופן עקבי. זה לא משנה עם זה סקס רגיל או קינק אם זה חפוז או

קרא עוד »