בחורה סקסית שוכבת על ספה

פעם ראשונה שראיתי סרט כחול

זה היה בשנות השמונים המאוחרות היתי בן 17 עוד לא ראיתי בחורה ערומה לא בפליבוי ולא בכלל, היתי נאיבי קראתי ספרים בערמות והספרות האירוטית הכי מתקדמת היתה פטריק קים ועמוד האחרון בעיתון לאישה של אמא שלי, גרנו בישוב קהילתי שהיו בו בקושי 70 משפחות והיינו שכבה של 9 חברה בנים ובנות, לאף אחד מאיתנו לא היה רישיון אז את ימי שישי היינו מבלים בד״כ במשחקיי כדורסל או בזיוניי מוח על מה היינו עושים עכשיו אם היינו יכולים לנסוע לתל אביב, ואיך כל החברה בעיר הגדולה כבר עושים את זה ואנחנו פה כמו משפחה אחים ואחיות אי אפשר להיות עם הבנות. ואז באיזה פעם קובי אמר שההורים שלו יוצאים בסופ״שׁ לטבריה לישון במלון, והבית נשאר שלו ושל האחים הקטנים שלו, והוא יודע איפה קלטת הפורנו שלהם.

מיד נתרקמה תוכנית פעולה, הבנות אמרו שיביאו כיבוד, איתי אמר שיביא אלכוהול, אני אמרתי שאני לא בטוח שאוכל לבא אבל רויטל תקעה לי מרפק ואמרה לי נו מה אתה דפוק לאיפה תלך. גמגמתי משהו דבילי ספי נקרע מצחוק ומיכל אמרה כולם באים חיבים לראות.

ביום שישי בצהריים הלכתי לעזור לקובי לשטוף את האוטו של ההורים שלו כדי שיצאו יותר מהר מהבית ויהיה לנו זמן להתארגן, עזרנו להם לקחת את המזודות ושמנו אותם באוטו, אמא של קובי לקחה אותו הצידה ואמרה לו שהיא ביקשה מהשכנה שתקפוץ לבדוק מה קורה כל שעה עגולה ושלא יעז לעשות מסיבה בבית עם הפושטקים מהישוב. חשבנו שזהו נגמר הסיפור אבל כשדיברנו עם צביקה שאמא שלו היא השכנה התברר שהיא בכלל נוסעת לערב פנויים בתל אביב.

Share this post

תמונת גבר ואשה במערכת יחסים

Why to do sex

אני ממש מרגיש צורך לשוחח איתך על היתרונות של סקס באופן עקבי. זה לא משנה עם זה סקס רגיל או קינק אם זה חפוז או

קרא עוד »