אישה ופרח

האם גודל הזין קובע?

הזין הוא עקב אכילס של כל הגברים, מרביתם חושבים שהוא קטן מידי, מעטים חושבים שהוא גדול מידי ולכן יוצר סטרס אצל הנשים שהם שוכבים איתן אבל אם היה ניתוח שעובד לשינוי גודל הפין כמו שיש לשינו גודל הציצים מן הסתם הוא היה פופלרי באותה במידה אם לא יותר.

גודל הזין אצל גברים משפיע על הביטחון העצמי שלהם מאוד, בעיקר מייצר חרדת ביצוע.

אני אנסה קצת להסביר ולדייק את הנקודות והאתגרים אבל הנושא נפיץ, יש נשים שזה הכלי נשק שלהן, כבר שמעתי על בחורות שבחרו ללעוג לבחור שגודל הזין שלו לא סיפק אותן, וגם שמעתי על גברים שבגלל גודל הזין שלהם נמנעו ממקלחות בצבא. גם אלה וגם אלה נובעים בעיקר מבעית בטחון עצמי חסר ולא מגודל זין.

צריך לזכור שאיבר המין הנשי והגברי יודעים להתאים את עצמם אחד לשני בצורה מושלמת, וגברים שלא מצליחים לחדור זה לא קורה בגלל הגודל אלה בגלל ההתרגשות או המשיכה. או בגלל שהבחורה לא רטובה או מוכנה מספיק לחדירה וזה מייצר את הכאב או את הקושי לקיים את הזיון.

35% אחוז מהגברים שיש להם בעיות זיקפה ( על פי Livescience.com ) מסתבר שהיא נובעת בגלל בעיות ריגשיות ולא בעיות גודל או יכולת לקיים יחסי מין ועיקר הבעיות הללו נובעות בגלל סירטי הפורנו שמעבירים לנו רעיונות שגויים על סקס ואיך נראים אנשים שמקיימים סקס.

בקיצור אין דבר כזה זין קטן מידי או גדול מידי כל גודל יכול להכניס את הבחורה להריון וכל גודל יכול לגרום לה לגמור בקול זעקה רם, בסוף זה עיניין של הקשבה ויצירת אינטימיות הדדית שמאפשרת לבחורה להתמסר ולהרגיש נחשקת, ודוקא פה אלה שחושבים שהזין שלהם קטן עושים יותר מאמץ ומתאמצים לפצות על הגודל בעזרת טכניקה וגיוון נוסף לעומת אלה שחושבים שמתנת הזין הגדול יעשה את העבודה והם נותנים לגברת להתאמץ , הם עשו את שלהם כשסחבו את הצינור המפותח הזה כל הדרך למיטה 🙂

באופן כללי, בחורים עם פין קטן יותר נוטים יותר להתאמץ. כתוצאה מחוסר הביטחון שלהם, או מהרצון לפצות, הם מוכנים יותר להשתמש בידיים שלהם, לעשות מין אוראלי או לכלול צעצועים בחדר השינה.

  1. זין קצר מגיע למצב שבו החיכוך של האגן אחד בשני והדחיפות יותר חזקות ומאיצות את ההגעה שלה לאורגזמה
  2. עם פין קצר הדפיקות יהיהו יותר מהירות וחזקות
  3. פתח הנרתיק מלא בקצות עצבים חושניים המאפשרים לאישה להרגיש את התחושה המתוקה של החדירה. עם פין קטן, אתה יכול לחדור ישירות לאזור זה ולגרות אותה יותר , לא צריך לחדור עמוק אם תצליח לשחק עם קצה הפין באזור הזה היא תרגיש יותר את העונג.

לפי מחקר, רק 14% מהנשים רצו שלבן זוגן יהיה איבר מין גדול יותר, בעוד שכמעט 90% הגיעו למסקנה שגודל האיבר של בן זוגן בסדר מבחינתן.
נשים עשויות להרגיש באופן דומה לגבי פין קטן כמו שגברים מרגישים לגבי ציצים קטנים, כולם אוהבים לדבר על האובר סייז אבל מעדיפים את האדם מאחוריי האיבר.

נשים רבות לא באמת אוהבות בכנות זין גדול, לרוב הוא מרתיע ומפחיד אותן הן לא באמת יודעות כמה הפרח שלהן מסוגל להכיל, ולכן הן מעדיפות באמת זין שאינו מפחיד.

השתמש באיבר המין שלך כדי ולעורר מעט את נקודת הג'י שלה. תתחכך בדגדגן שלה, אם היא תהיה מרוגשת כבר לא יעניין אותה הגודל, אולי היא תהנה מזה יותר אם תיקח אותה מאחור. בתנוחת הדוגי יש לזין קטן לחץ חזק יותר על האיזור הארוגני שמאחור, בקשו ממנה לפרוש את רגליה ולנסות למצוא את המקום שעיסיתם באצבעותיכם. רוב הנשים נהנות הנאה רבה אם משלבים גירוי נקודת G עם חדירה רכה וגירוי דגדגן. שימו כרית מתחת לגב שלה אם זה תנוחה מיסיונרית, שימו שתי כריות אם זה בדוגי סטייל ככה תגיעו יותר עמוק, למקומות שמעבירים בה זרמים. אבל הכי חשוב, תקשר עם בת הזוג שלך. שאל אותה מה היא אוהבת לנסות, ואל תיעלב מהבקשה שלה להשתמש בדילדו בגודל גדול יותר או קטן יותר או רוטט. תזכור הויברטור הכי מצליח היה הרוקט פוקט על אף גודלו הוא עשה את העבודה הכי טוב.

Share this post

תמונת גבר ואשה במערכת יחסים

Why to do sex

אני ממש מרגיש צורך לשוחח איתך על היתרונות של סקס באופן עקבי. זה לא משנה עם זה סקס רגיל או קינק אם זה חפוז או

קרא עוד »