אישה סקסית עם קולר

סקס במקלחת או אולי הכי טוב בת…

בהחלט ישנן סיבות רבות לכך שאנשים בדרך כלל מקיימים יחסי מין במיטה. זה נוח, וזו הדרך הנוחה ביותר שמיד לאחר ההשתוללות ניתן לעשות כפיות (התכרבלות) ולהעלם לשינה. אבל היצמדות לאותה שגרה עתיקה יותר מדי יכולה לגרום לאובדן של הכיף בגלל השיגרה. הוצאת השגרה שלך מחדר השינה יכולה לגרום להנאה רבה עוד יותר – ובמקרה של סקס במקלחת, זיון רותח מאוד.

סקס במקלחת מביא רמה של חידוש ושינויי במערכת יחסים, מספק הפסקה נעימה משגרת חדר השינה כמקום העיקרי של רוב האנשים לקיום יחסי מין ( סקס ). לראות אחת את השני עירום ורטוב יכול להיות גם די מעורר, והמים החמים יכולים להרגיש מרגיעים ומרגיעים. בתכלס להתקלח ביחד יכול להיות גם יותר טוב מסתם סקס על יבש.

כל שינוי במיקום יכול להגביר את המודעות והרגישות. והמרקם והטמפרטורה של המים יכולים לעורר קצות עצבים על פני כל הגוף שבעצם מקדם תחושות של הנאה בגוף

אבל לפני הכל בטיחות

אחד החששות הגדולים ביותר לגבי סקס במקלחת יכול מאוד להיות איבוד שיווי המשקל, החלקה ונפילה – דבר שיכול לקרות אפילו בלי זיון או תרגילי ארובטיקה במקלחת לכל אחד מאיתנו בחלל הצר והרטוב של האמבטיה.

"זה לא תמיד חלק כמו בסרטים, בהחלט יש לזה אתגרים, אנשים יכולים להחליק וליפול, מספר התנוחות מוגבל יותר, מים אינם חומר סיכה ולכן חדירה יכולה להיות לא נוחה וכואבת, סבון יכול להיכנס לפה שלך וכו'. עם זאת, עם קצת הכנה והקפדה, כל הפוטנציאל הזה ניתן למזער את החסרונות או לעקוף אותם, אז זה באמת שווה ניסיון.

וצריך רגע לשכוח את מה שרואים בסרטים כי שם יש צלם בימאי עורך שגורמים גם לוודי אלן להראות שווה באמבטיה (זה באמת אומנות)

אז ממה להזהר כשעושים סקס במקלחת:

אל תחזיקו במוט המגבות או בברזים, מכיוון שהמשקל והתנועות עלולים לקרוע את המתקנים הללו ישירות מתוך הקיר, זה באמת קרה לי. במקום זאת, השתמש בצד של האמבט לתמיכה או לחץ על כל פלג הגוף העליון אל מול הקיר ליציבות.


אם להביא צעצועים אז לשים לב שהם עמידים למים, להביא איתך צעצוע עמיד למים במקלחת יכול להאיץ את מהלך העניינים.
היזהר בכל הנוגע לשימוש בסיכה. "בעוד שהמקלחת היא מיקום מצוין לסקס חדש ומרגש, המים עלולים לגרום לחומר השימון לנזול על הרצפה ולהוות עוד סיבה להחלקה, ולא כל חומר סיכה עמיד למים. אני ממליץ להוסיף חומר סיכה על בסיס סיליקון כמו Uberlube מכיוון שהוא עמיד לאורך זמן, עמיד במים ומרגיש מדהים על העור.

אז מה כן

מהר או לאט?

לקחת את הזמן, בסקס זה תמיד טוב, כדאי לסבן ו להקציף את הגוף של בן הזוג, זה נעים וגם יכול ליצור ציפייה מהבילה ובניית אנרגיה מינית בינך לבין בן הזוג שלך.
השתמש במחצלות נגד החלקה.

זה המפתח לשרוד סקס חלקלק במקלחת.
שקול שאחד מבני הזוג יישאר במקום בזמן שהשני יזוז וינוע.

ניתן להתקין מושב ספסל או מושב פינתי המאפשר ישיבה של שותף אחד באמבטיה ( זה כיף לחלום באמבטיה על מושב כשהמים שוטפים גם בלי סקס).

זוהי אפשרות שעובדת היטב עבור כל מי שרק מתחיל לטבול את הבוהן שלו למשחק מקלחת, שכן זה יכול להיות קל יותר לשנות את המיקום שלך ברגע ולמצוא תנוחה נוחה יותר.

לרדת במטרה להזקיף ( oral sex)

אם מתחילים במציצה, בקשי ממנו לעמוד עם הגב אל הקיר ורדי על ברכיך אם את מתחת לזרם המים, וודאי שיש לך מקום לנשום.

את יכולה גם לשבת על קצה האמבטיה מול בן הזוג שעומד, זה נותן לך את הגובה המושלם לתת להם הנאה.

ואם אתה מקבלת לקיקה, עמדי זקוף והניחי רגל אחת למעלה בצד האמבטיה או על שרפרף מקלחת, תבקשי מבן הזוג שלך לשבת או לכרוע ברך מתחתיך. ותאפשרי לזרם המים להיות על הגס שלך ולא במורד הבטן. אויר זה דבר חשוב בזמן סקס 🙂

אוננות הדדית במקלחת

זהו מהלך "מדהים" שעשוי לחרמן במיוחד. אתם יכולים לעשות את זה בעמידה זה מול זה או כשאדם אחד יושב ובן זוגכם עומד מעליכם, זה כיף לראות את בן הזוג שלך נוגע בעצמו. ועוד יותר נחמד לעשות אחד לשני ולראות איך הוא מתחרמן מזה בטירוף.

ואם אתה רוצה לשבור צעצוע, הצעצועים של לזוג עמידים למיים והקצה הפחוס פוגע היטב בנקודת הג'י, או כעיסוי דגדגן.

דוגי סטייל

זו תנוחת המין הנפוצה ביותר במקלחת ואחת האהובות. בן הזוג המקבל פונה אל קיר המקלחת כשידיו נלחצות אליו, בעוד השני חודר מאחור עם הפין, הצעצועים או האצבעות.

זו גם עמדה זו מצוינת לרימינג (הידוע גם בשם analingus), שחלק מהאנשים עלולים להימנע ממנה במקומות אחרים בגלל דאגות ניקיון, אבל אולי כדאי יותר לנסות במקלחת אם אתם רוצים לנסות בפעמים הראשונות.

מיסיונרית עומדת

הפוך את העמדה שהוזכרה קודם לכן, ויש לך את העמדה הזו, שהיא בעצם מיסיונרית בעמידה. כדאי למקבל להרים רגל אחת – או להניח אותה על הדום, כיסא מקלחת או ספסל – כך שהשני יוכל להיכנס פנימה מולם.

בעצם זוהי תנוחת המין השנייה בשכיחותה במקלחת, וזה לא מפתיע כי קיום יחסי מין פנים אל פנים מגביר את האינטימיות ומאפשר הרבה נשיקות ומגע. והעצמת התשוקה האירוטית.

Share this post

תמונת גבר ואשה במערכת יחסים

Why to do sex

אני ממש מרגיש צורך לשוחח איתך על היתרונות של סקס באופן עקבי. זה לא משנה עם זה סקס רגיל או קינק אם זה חפוז או

קרא עוד »